sedinta foto Cvalfit - XmediaStudio -  Steay Fit Gym

Summer body – 5 antrenamente pentru un corp de invidiat

Nu e prea târziu să începi să te gândești la un summer body de invidiat. Chiar dacă vara se sfârșește ușor-ușor, nu înceta să mergi la sală și sa te antrenezi. Pentru un corp de invidiat, cel mai important este să faci sport susținut, constant. Fie că apelezi la un antrenor personal, sau te antrenezi singur, este încă timp suficient să arăți așa cum îți dorești.

Fie că alegi să pierzi kilogramele în plus sau să îți tonifiezi corpul, noi îți prezentăm 5 antrenamente pentru summer body-ul tău.

Este important de știut că poți obține un randament mai bun cu antrenamente personalizate: fiecare persoană este unică, iar fiecare organism are cerințe diferite. Acordă atenție proporțiilor și dezvoltă mușchii în mod selectiv, în funcție de nevoile tale.

Cea mai des întâlnită greșeală pe care o fac cei care vor să piardă kilograme rapid este repetarea exercițiilor. Intensitatea (trecerea la exerciții complicate treptat), nu repetarea, conduce la rezultate mai bune.

Iată cele 5 antrenamente pe care ți le recomandăm pentru un corp de invidiat:

  1. Cardio! Exercițiile cardio, precum alergatul pe bandă, ajută atât cu pierderea kilogramelor, cât și cu tonifierea mușchilor. Îți recomandăm să faci cardio de minim 3 ori pe săptămână pentru un summer body care va atrage privirile tuturor!
  2. Antrenamentele de forță sunt, de asemenea, importante pentru a obține rezultate. Pentru un corp tonifiat, te sfătuim să lucrezi toate grupele de mușchi (brațe, picioare, abdoment, spate), de cel puțin 2 ori pe săptămână.
  3. Efectuează tracțiuni complete cu prize diferite! O serie de 12 tracțiuni executate corect și complet lucrează mușchii dorsali, dar și cei ai abdomenului.
  4. În loc de haltere și gantere, îți sugerăm să încerci flotările! Dacă sunt executate corect, flotările nu numai că dezvoltă mușchii, dar înbunătățesc și postura! Există diferite tipuri de flotări pe care le poți încerca pentru un corp tonifiat, cum ar fi cele verticale (statul în mâini), care contribuie la dezvoltarea umerilor și a trapezului superior, sau cele paralele, care dezvoltă tricepsul.
  5. Genuflexiuni într-un picior. Tot ce trebuie să faci este să îndoi un picior spre spate și să cobori spre pământ, apoi să te ridici. Efectuează câte o serie de 12 genuflexiuni pe fiecare picior, pentru o dezvoltare armonioasă a mușchilor.

Este foarte important ca exercițiile să fie efectuate corect, pentru a nu forța oasele spatelui. De aceea, îți recomandăm să întrebi un antrenor când nu ești sigur de ceea ce faci. De asemenea, un antrenor personal poate adapta și personaliza exercițiile pentru pentru rezultate imediate, vizibile ale unui corp de invidiat.

#TrainTheWayYouAre

Comments are closed.